MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNDE ETKİN YÖNETİM

Müşteri İlişkileri Yönetimi noktasında, müşterilerinizle ilgili verileri tek bir yerde toplayarak kolay erişebilir, analiz edebilir, kullanıcılarınızın yaptıkları çalışmaları yazılım alt yapısıyla kolay bir şekilde kontrol edebilirsiniz. Tüm bu iş süreçlerinizi istediğiniz her yerden yönetebilir ve raporlayabilirsiniz.

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) çözümlerimizle, müşteri verilerinizi tek bir yerde toplayarak analiz etmenizi ve iş süreçlerinizi kolayca kontrol etmenizi sağlıyoruz. Firmanızın geleceği için güçlü bir adım atmaya hazır mısınız?

Çözüm Yaklaşımımız
Ana Modüllerimiz
  • Müşteri ve Kontak Yönetimi :
  • Müşterilerinize ve kontaklara ait tüm bilgileri kayıt altına alabilirsiniz.

  • Aktivite ve Görüşme Takibi :
  • Müşterileriniz ile yaptığınız her faaliyeti aktivite olarak kaydedebilirsiniz.

  • Teklif Yönetimi :
  • Teklif kayıtları oluşturabilir, hazırlanan teklif şablonları ile mail gönderebilirsiniz.

  • Satış Yönetimi :
  • Yaptığınız satışların tamamını kayıt altına alabilir ve raporlayabilirsiniz.

  • Teklif ve Satış Maliyeti :
  • Teklif verirken veya satış yaparken maliyet kalemlerinizi hesaplayabilirsiniz.

  • Ürün ve Hizmet Yönetimi :
  • Yeni ürün kaydı oluşturabilir ve ürünlere alış ve satış fiyatları belirleyebilirsiniz.

  • Ajanda ve Randevu :
  • Kaydettiğiniz randevu saatlerini, takviminizden kontrol edebilirsiniz.

  • Sekreter Kayıtları :
  • Firmanızda sizi kimlerin aradığını ve detaylarını görüntüleyebilirsiniz.

  • İş Takip Yönetimi :
  • Firma içi işlerinizi takip edebilir ve hangi aşamada olduğunuzu görebilirsiniz.

  • Hatırlatıcı ve Mesajlar :
  • Hatırlatmalarınızın tamamını listeleyebilir ve uyarı mesajları alabilirsiniz.

  • Doküman Yönetimi :
  • Excel, Word, Pdf ve Jpeg gibi tüm Dokümanlarınızı ekleyebilirsiniz.

  • Firma İçi Online Görüşme :
  • Toplu olarak tüm çalışanlarınızla veya kişisel olarak yazışabilirsiniz.

  • Dashboard Düzenleme :
  • Kullanıcılar kendilerine özel Ana Sayfalarını oluşturabilirler.

  • Giden E-mail Yönetimi :
  • Program içerisinde oluşturulan tüm şablonları mail gönderebilirsiniz.

  • Mobil Uyumlu Arayüz :
  • Verilerinize mobil veya tabletten anında erişim imkânı.

  • Özel, Genel ve Görsel Raporlar :
  • CRM’de yapılan tüm faaliyetlerin genel ve görsel raporlarını alabilirsiniz.

İlave Modüllerimiz
  • Toplantı Takip Yönetimi :

    Firma içi, online, yüz yüze, grup ve departman toplantılarınız için.

  • Satın Alma Yönetimi :

    İthalat sürecinizi ve Tedarikçi yönetimlerinizi sağlayabilirsiniz.

  • Stok Giriş/Çıkış Yönetimi :

    Gerçek ve Fiili stok miktarlarınızı görüntüleyebilirsiniz.

  • Çoklu Depo Yönetimi :

    Birden fazla olan depolarınızdaki giriş ve çıkışları yönetebilirsiniz.

  • Sevkiyat Yönetimi :

    Siparişlerinize bağlı olarak sevk detaylarını takip edebilirsiniz.

  • Seri No ve Garanti Takibi :

    Seri no ve Garanti takibi yapmak istediğiniz ürünlerinizi yönetebilirsiniz.

  • Servis ve Şikayet Yönetimi :

    Şikâyet kayıtlarını ve verilen servis hizmetlerinizi takip edebilirsiniz.

  • İhracat Yönetimi ve Çeki :

    Konşimento, Gümrük, Nakliyeci ve Proforma verilerinizi yönetin.

  • Proje Yönetimi :

    Projelerinizin yönetimi hiç bu kadar kolay olmamıştı.

  • Planlama Yönetimi :

    Planlarınız, artık uygulanabilir şekilde kaydedilmektedir.

  • Özel Alan Yönetimi :

    Programda olmayan yeni alanlar ekleyebilir ve listeleme yapabilirsiniz.

  • Farklı Firma ve Şube Yönetimi :

    Birden fazla firmanız veya şubeniz varsa bu modül ile hepsini yönetebilirsiniz.

  • Ürün Maliyet Hesabı :

    Ürünlerinize eklenen maliyetlerin yönetimini sağlayabilirsiniz.

  • Görev Yönetimi :

    Firma içi görev atamaları yaparak sonuçlarını inceleyebilirsiniz.

  • Gelir ve Gider Yönetimi :

    Müşteri bazlı bakiye görüntüleme ve giderlerinizi yönetebilirsiniz.

  • Personel İzin Yönetimi :

    Personellerinizin mazeret ve yıllık izinlerini takip edebilirsiniz.

  • İş Emri Yönetimi :

    Üretime gönderilecek iş emri formlarınızı oluşturabilirsiniz.

  • Numune Takip Yönetimi :

    Numunelerin takibi, firmaların stok yönetimi açısından önemli bir süreçtir.

  • Cihaz Takip Yönetimi :

    Bakım, kalibrasyon, doğrulama gibi süreçleri takip edebilirsiniz.

  • Satış Hedefi ve Prim :

    Prim sistemi firmaların çalışanlarına belirlediği hedeflerin tamamıdır.

Ticari Program Entegrasyonu

Ticari program entegrasyonları, iş süreçlerini tek bir platform üzerinden yöneterek zaman ve emek tasarrufu sağlar. Bu entegrasyonlar, hata oranlarını azaltır ve iş verimliliğini artırır, böylece firmalar hem zaman hem de maliyet açısından avantaj elde eder.

Bilgi almak ve sorularınıza en doğru cevabı bulmak için bize ulaşın.